Levertijd & Verzendkosten

Kosten:

Nederland
Boven de €100,- verzenden wij GRATIS binnen Nederland!
Wij hanteren een vast tarief voor verzendingen tot 30kg van €6.95 door 'PostNL'.
Voor verzendingen boven de 30kg kan het in de meeste gevallen niet meer met deze pakketdienst geleverd worden en word het via onze koerier 'Trans Mission' geleverd. Er wordt dan €6.95 per 30kg gerekend.

België
Boven de €150,- verzenden wij GRATIS naar België!
Wij hanteren een vast tarief van €9,95 per 30kg.

Hoe laat en wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Nederland
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur succesvol worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. In de meeste gevallen wordt het pakket uiterlijk binnen 1-5 werkdagen verzonden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. De pakketdienst levert tussen 9:00 en 18:00 uur. Voor de definitieve verzendt informatie kunt u altijd contact met ons opnemen via info@tuingoederen.nl. In geval van ''niet thuis'' kan het voorkomen dat 's avonds tussen 18:00 en 21:00 uur opnieuw geprobeerd wordt het pakket bij u af te leveren.

België

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur succesvol worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. In de meeste gevallen wordt het pakket uiterlijk binnen 1-5 werkdagen verzonden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Voor de definitieve verzendt informatie kunt u altijd contact met ons opnemen via info@tuingoederen.nl.

Wat gebeurt er als het pakket niet kan worden afgeleverd?
Als u niet thuis bent op het moment van afleveren en het pakket kan ook niet bij de buren afgegeven worden, dan wordt er een bericht achter gelaten en wordt het later opnieuw geprobeerd (maximaal 2 keer).

Kan het pakket na 3 afleverpogingen definitief niet worden afgeleverd of het pakket wordt geweigerd, dan gaat het pakket terug naar tuingoederen.nl

Kan ik mijn pakket ook zelf volgen?
U krijgt een mail met daarin uw pakketcode toegestuurd zodra het pakket wordt verzonden door tuingoederen.nl en ook krijgt u een track&trace code toegestuurd waar u zelf het pakket kunt volgen.

© 2014 - 2021 tuingoederen.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel